Pengenalan

5K 157 9



di sebuah kawasan rumah yang cukup berseri dan indah

tinggallah beberapa keluarga

jom jumpa keluarg pertama

jungkook pov

hai semua....hihi ini keluarga saya....saya anak tunggal duduk dengan omma je....appa busy kat luar negara....duduk rumah besak ni pun berdue je...tak meriah lah...nak kenal tak jiran aq?huh menyampah aq nak menceritakan....korang dengar kah dia cerita...

end of jungkook pov

herin pov

hai teman2 dh mcm meimei pulak.....hihi...nama saya gong herin...saya ni anak tunggal.....cek dh 20 tahun....hahaha....terkejut ke?tak usah terkejut...cerita ni cek tak nak terlibat pun sebenarnya dah author suruh terpaksa...

"nak salahkan author ke?"

rilex author...joke je...itulah serba sedikit pasal keluarga aq dengan si dia...nak tahu cerita lebih lanjut?l

"tunggu akan datang"

author ni....ni cek punya scene....hihi tunggu episod seterusnya....bubye

end of herin pov

bersambung......

[COMPLETED] Love Between Nerd And ArrogantRead this story for FREE!