~At Your house~

Gabby: Damn girl you did that to your sister

Imani: Yea... so

Gabby: So what about Prince

Imani: I mean... I still love him.... but he hurt me and I just can't go through this shit when our relationship just started. I told myself I would forgive him... but not right now because he may think I'm easy and I not.

You: At least you thinking about him

Aubrey: Yea, he was sitting in the back looking all sad and lonely.

Imani: He should.... he knew that was my sister

You: So how long you gonna wait to talk to him

Imani: Ion kno... not to long cause then he'll get over me

Gabby, Aubrey, & You: NO HE WON'T

Imani: Damn... and yes he will get over a ugly girl like me

You: Have you ever been called ugly

Imani: By my sister

Gabby: That bitch don't count

Aubrey: Ikr... girl you is beautiful

You: Has Prince ever called you anything but beautiful

Imani: No...

Gabby: Exactly

Imani: But I still feel ugly *looks down*

You: If I have to tell you one more time that you are beautiful... I gonna pop you in your mouth

Imani: You're so damn abusive

You: No I'm not

Imani: Yes you are

You: No I'm not

Imani: Whatever

~Downstairs~

Ray POV

Damn... Prince all down here in his feelings and shit and its slicc irritating me. Its like he scared to talk to her. But that's my bro so I gotta be here for him at a time like this... I guess.

Prince: *hands over face looking down* She hates me

Roc: No she doesn't, she just mad

Prince: But if you saw how she ignored me...

Prod: Maybe you can talk to her and tell her the truth

Prince: *looks up with blood-shot eyes from holding back tears* yea I should but I dont kno when

Ray: You should talk to her now

Prince: Ok *gets up* thank you guys

Prod, Roc, and Ray: That's what bros are for

Prince POV

Prince: *daps them and goes upstairs outside of your room. About to knock but hears talking and listens*

Aubrey: Do you still love Prince

Imani: Like I said I still do love him but he really hurt me

Prince: *thinks* She still loves me? I can't believe it. I really care for her I and I fucked up. Ughhh why do I have to be such a bitch. I really need to talk to her.

The girls kept talking while I ran downstairs.

Prod: What the hell wrong with you

Prince: She still loves me!!! *smiles and kinda yells but the girls don't hear him*

My Nigga (: (MB/YN Story) On hold...Read this story for FREE!