Bab 7

163K 1.3K 64
                                    

Aku duduk di depan cermin. Entah kenapa hati ku berasa sedih. Dan perasaan yang aku rasa sekarang tak pernah aku rasakan. Ia sukar untuk ditafsirkan. Tak pernah aku alami perasaan macam ni. Walaupun tak sampai 24 jam aku berada di dalam rumah ni, aku rasa macam aku berada di rumah sendiri.

Rumah? 3 tahun aku meninggalkan rumah itu. Rumah yang banyak kenangan manis dan pahit. Merakam segala kegembiraan, kesedihan dan kekejaman yang berlaku di rumah itu. Ah.... Aku tak mahu ingat lagi. Kenapa semua kenangan itu datang singgah dalam fikiran ku ketika ini? Adakah aku rindu dengan rumah itu atau mereka yang pernah menetap disitu?

Air mata ku menitis. Argh..... sial la. Aku tak suka melihat diri aku menangis. Kali terakhir aku menangis adalah malam pertama aku di apartment Mummy Allen. Sejak itu, aku bersumpab tidak akan menangis lagi.

"Kenapa nangis ni?" Entah bila Mike ada berada di belakang ku. Tangannya memegang bahu ku. Aku cepat cepat mengesat air mata yang menitis di pipi dengan belakang tapak tangan.

"Eh.... tak la. I pening sikit. Mungkin sebab semalam I minum banyak sangat masa kat club." Jawabku. Aku menepuk tangan Mike yang berada di bahu ku.

"Sorry pasal tadi. I tak maksudkan macam tu. Sorry ye baby." Mike mencium leher ku.

"Its okay. Memang betul apa u cakap tu. I sedar siapa diri I. I datang sini sebab kerja. I je yang tak sedar diri." Balas ku. Hish... perasaan ni datang lagi. Kau ni kenapa Lia? Jangan buat pasal.

"Syhhh.... Dont say like that. I tak suka."

Mike mencium lagi leher ku. Lama. Sesekali dia menggigit manja leher ku. Nafsu ku mula terbit. Aku suka perlakuan Mike. Dia tahu kelemahan aku di mana. Berbeza dari mereka yang pernah 'berurusan' dengan ku. Semuanya hanya mementingkan diri sendiri. Lepas puas, aku ditinggalkan begitu. Berbeza dengan Mike.

Aku mendesah perlahan. Mata ku terpejam menikmati kucupan Mike.

"U nampak seksi dengan kebaya nyonya ni. First time nampak u keluar tadi, junior I terus bangun. Tapi apa boleh buat, kena jugak makan untuk tambah stamina." Kata Mike.

Aku ketawa kecil. Lawak jugak mamat ni. Dia turut ketawa. Dari cermin, aku lihat Mike dari sisi yang berbeza. Dia seorang lelaki yang kacak. Kulitnya tak putih tak juga gelap. Tingginya mungkin lebih kurang 180cm. Badannya agak sado. Dia juga seorang yang kelakar walaupun raut wajahnya tampak serius.

Aku bangun menghadapnya. Aku memberikan senyuman yang menggoda. Perlahan aku dekatkan bibirku. Bibir kami bersentuhan. Tangan Mike sudah merayap di badan ku. Nafasnya laju. Mungkin terlalu ghairah kerana dia menyukai aku memakai kebaya nyonya ini. Dan ia menaikkan nafsu Mike. Lama kami bercumbuan. Bibir ku digigitnya. Lidah ku dihisap.

Bibir Mike kembali pada leher ku. Habis keliling leher ku basah di jilatnya. Tangannya meramas buah dada ku. Kebaya yang agak ketat ini membuatkan dada ku nampak besar. Mesti Mike geram.

Kemudian, tangannya menyelok masuk ke dalam skirt. Jarinya meneroka ke taman larangan ku. Dia berjaya jumpa tempat sensitif tu. Digosoknya perlahan disitu. Sesekali dia menggentel lembut. Erangan kuat terlepas dari mulutku.

"Sayang..... I want more..." Kata ku kesedapan. Mike melajukan gerakkannya. Beberapa saat kemudian, tubuhku mengejang. Cecair panas keluar dari vagina ku. Aku mencari nafas yang hilang. Penat campur sedap.

Mike membuka seluarnya. Juniornya sudah mencanak naik. Mike melurut batangnya. Aku sedia untuk membuka baju dan skirt tapi dihalang. Mike terus membaringkan aku ke atas katil. Skirt ku diselakkan ke atas. Dia terua membuka seluar dalam ku yang masih tersarung.

Aku mengerang sekali lagi bila Mike menggosok kepala batangnya ke permukaan lubang. Cecair ku terus keluar kerana terangsang. Terus dia menusuk dengan henjutan yang kuat. Kami berciuman sekejap. Kemudian dia menggomol dada ku yang masih bertutup.

Tiada yang bersuara kecuali kedengaran erangan dan nafas kami yang laju. Beberapa minit kemudian, Mike melajukan lagi hentakkannya. Dia memelukku erat.

"Arghhhh......" Mike melepaskan benih-benihnya ke dalam perut ku. Dia mengucup dahiku dan terus mengeluarkan senjatanya. Kami terdampar kepenatan. Masing-masing mencungap. Aku dapat rasakan peluh ku keluar dengan banyak disebabkan baju yang ku pakai ni. Tanpa buang masa, aku terus bangun untuk mandi sekali lagi meninggalkan Mike yang sedang keletihan.

G.R.OWhere stories live. Discover now