CHAPTER 3:DARAH??

6.8K 416 20
                                    

"Wei cikgu jongkook dah datang,duduk!!!"jerit seorang pelajar namja yang ditugaskan untuk berdiri di pintu,kalau-kalau cikgu yang lain hendak masuk ke kelas mereka,dia akan menjerit memberitahu chingunya.

"Wei mampos!!!aku tak siap latihan dia,aduh berotot lengan aku nanti"keluh seorang namja apabila menyendari bahawa dia tidak siap kerja sekolah yang diberi oleh cikgu jongkook.

"Ayuk!!tak tahu nanti kena denda"usik v mengoyang jari telunjuknya ke arah namja itu.

"Wei!!kau ni bukan membantu,tapi merisaukan aku lagi ada la!!....alamak!!cikgu dah datang"ucap namja yang bernama bambam.

"Ok class!!harini kita tak dapat nak belajar macam biasa,kerana saya perlu hadiri mesyuarat bersama dengan guru yang lain,JADI!!JANGAN CUBA NAK MERAYAU!!!ATAU MEMBUAT BISING !!!BUKAK BUKU TULIS MUKA SURAT 101,DAN 102 ARRASEO??,ESOK SAYA NAK TENGOK SEMUA SIAP!!"ucap jongkook tegas kepada murid kelasnya

matanya mula memandang sekeliling kelas,dan berhenti kepada heying.

"Kamu budak baru ke?"tanya jongkook dan dirinya mula mendekati heying.

"Nae park heying imnida"ucap heying bangun dari duduk,dan terus menunduk hormat.

"Ouh...selamat datang ke sekolah ini,saya harap awak tak ikut perangai budak yang pemalas, yang ada dalam kelas ini"ucap cikgu jongkook senyum manis.

"Cikgu!!saya tak pemalas,tengok latihan saya siap"ucap eunji tak puas hati.

"Saya tak kata pun kat awak,saya kata kat orang lain"ucap cikgu jongkook selamba.

"Tapi cikgu tak sebut nama"kata yuju menyokong eunji.

"Yela,yela kamu berdua budak baik,yang tak baiknya v,suga,s.coups,jackson,bambam,dan mark tak gitu?"tanya cikgu jongkook,matanya mula menjeling nama orang yang disebutnya.

"Hehehehe"v hanya senyum petak.

S.coups pulak mengaru belakang lehernya,dan kepalanya menunduk bawah.

Jackson menyorok mukanya disebalik buku latihan.

Mark berpura-pura mengambil pen nya yang terjatuh.

Bambam membuat bentuk hati yang sudah berkecai/rentak.

Manakala suga hanya membuat muka selamba badak,macam tiada apa yang berlaku.

"Ya!!kami sokong cikgu"jerit jhope teruja.

"Betul tu betul,rasakan biar heying tengok muka budak yang pemalas"ucap rapmon.

Keadaan kelas yang tadi sunyi mula riuh rendah apabila pelajar di dalam kelas itu mula bercakap.

"Dah dah!!diam...sekarang buat kerja sekolah kamu!hah!heying kamu boleh duduk dan sambung kerja kamu,saya pergi dulu"ucap cikgu jongkook dan tanpa membuang masa terus keluar dari kelas itu.

"Eiii cikgu tak cukup kain ni kan,sengaja tau malukan aku depan heying"kata mark geram dan menggemgam penumbuk.

"Tak cukup kain?maksud kau?cikgu pakai baju ok je aku tengok??"tanya s.coups keningnya mula berkerut,pensil yang berada di tangannya mula mengetuk dagunya,lagak memikirkan soalan yang susah untuk dibuat.

"Yela cuba tengok dia pakai baju macam mana?ketat dan nampak la badan dia yang sado dan lengan berotot tu,sengaja la tu"kata mark tak puas hati.

"Wae?cemburu eh?"tanya s.coups dan pandangan nya mula menjadi nakal.

"Woi!!kau asal pandang cam tu?nak kena belasah ka?dah la!buat kerja kau"ucap mark malas hendak melayan s.coups yang kadang kala berperangai pelik.

"Huh!cemburu la tu"gumam s.coups mencebik mulutnya,dan terus membuat kerja kolah.

HE IS VAMPIRE?? [COMPLETE]Where stories live. Discover now