Part 30

2.9K 391 28

"So macam ni rupa manusia?" Kata Jungkook lalu memandang kau.

Jungkook melihat tangan kau dan tangan dia sendiri lalu membezakan tangan kau dan dia.

'Tangan dia lebih kecil dari aku dan cantik. Comelnyaa..' Jungkook tersengih.

Jungkook merenung wajah kau. "Perempuan manusia memang cantik. Kalau aku dapat sorang perempuan manusia pun jadilah." Jungkook tersenyum sorang2 sambil merenung kau lagi. Dia mendekatkan wajahnya ke arah kau untuk melihat wajah kau lebih dekat.

'Bau dia macam sedap.' Jungkook melihat leher kau dan dia rasa seperti mahu menghisap darah kau.

.

.

.

"Hobi hyung. Mana dia buku yang ada tulis cara untuk keluarkan manusia dari dunia kita?" Tanya Taehyung yang mengikuti J-hope masuk ke dalam biliknya.

"Jap aku tengah cari lah ni. Hah! Jumpa pun." Kata J-hope lalu mengambil buku tersebut dan duduk di kerusi kemudian menyelak setiap helai buku tersebut satu persatu.

"Oh... nampak gayanya susahlah kita kalau macam ni." J-hope menggeleng kepala.

"Wae?" Taehyung pergi ke arah hyungnya lalu cuba untuk membaca tulisan vampire di dalam buku yang dipegang oleh J-hope itu.

"Cara-caranya ialah .."

_____________

hehe...Thank you awak semuaa!! I love you muahh dua tepek from author :* thank you for the vote! Author tak sangka cerita ni dah 1k vote dan 7k view T.T Author tak sangka ia melebihi apa yang dijangkakan author. Author buat cerita ni suka2 author je. Untuk menghiburkan hati author dan pembaca. Maafkan author andai cerita ini tidak best ataupun lambat update. Sayang anda semua ♡♥ jangan lupa vote dan beri kasih sayang kepada abangtan kita tau. Hehe sorry kalau part ni pendek sangat x)

@Taehyung_mole

THE CHOSEN ONE [ BTS FANFIC ]Read this story for FREE!