Chp. 1- Sorry But..

1.9K 80 43
                                                  

Ok. I'm making this because I feel as though some books DO NOT NEED TO BE ON HERE LIKE WTF.

By this, I mean some of the stories or fan fictions (mostly fan fictions), I read make me want to vomit.

Don't get me wrong, some of these fanfics are mad good, and most of you have talent, but writing is not for everyone. No I will not encourage you to stop writing, I just want you to realise that it can be slightly annoying, and it makes me internally cringe, and that you should just take notes so that you can better. No I'm not fucking perfect, my writing has flaws, but these are for the ones that can't fucking write at all. 

EXAMPLE 1:

Bobby gave me a kiss on the forehead and i smiled at him. He was so sweet!!!!!!!! "Your the best bobby" i said.

Okay I'm talking about those ^^^^^^ like WTF IS THAT.

1) DETAILS. DETAILS ARE FUCKING IMPORTANT. I wanna vision him kissing her on the forehead. Like this; Bobby took my face in his large palms and pressed his lips softly against my forehead. Ya see?

2) I FUCKING HATE WHEN PEOPLE DON'T CAPITALIZE THEIR I'S The I is always supposed to be capitalized. If you don't know why, google it. 

3) FUCKING EXCLAMATION POINTS YOU DON'T NEED SO MANY FUCKING MANY. ALL YOU NEED IS ONE! <<<  LIKE WHY ARE YOU FUCKING SCREAMING AT ME, I DIDN'T DO ANYTHING TO YOU! 

Kidding but not kidding. 

4) And "Said?" said is such a PLAIN WORD I..I..I. There's nothing wrong with using it ONCE in once in while..but sometimes you just need ta

STAHP BITCH.

STAHP. 

you know who you are.

PLEASE USE MORE JUICY DETAILS, IF YOU  DON'T KNOW WHAT I'M TALKING ABOUT REFER BACK TO NUMBER ONE.

EXAMPLE 2: As you can see from the fragment there, the girl-Let's call her Macy- seems happy. Macy appears to be  happy that bobby gave her a kiss on the forehead. So instead of saying "said" use the words that make sense...

I exclaimed.

Idk, get creative.

If you send me hate bc of this, well lol fuck you and I don't care. I'll really rejoice and laugh in your face.

Srry, I'm not DISSING anyone's books, I just want to talk about them and how you can simply learn from these mistakes.

DON'T TAKE IT PERSONALLY IF IT'S YOUR BOOK, BC I WILL MAKE FUN OF MY OWN BOOK TOO.

But srsly, I'm not gonna point out the book I'm talking about either. I'll just...take a snippet of it.

UGH, I JUST FELT THE NEED TO DO THIS. 

IF THERE'S A BOOK YOU FEEL I NEED TO REVIEW, FEEL FREE TO I N B O X  THEM TO ME AND I WILL GLADLY MAKE A PART FOR IT. MKAY.

 ME IN THE MULTIMEDIA EVERY FUCKING TIME

OH AND ONE MORE THING..

NO IM NOT COPYING WHAT'S HER FACE. I JUST FELT THE NEEDS TO DO THIS LIKE EFIUFHNEIHFBW AND IF U DO SOMETHING SIMILAR TO THIS, IDC DO WHAT YA WANT SUGAS. 

BYE LOVELIES(: <3

The FlozWhere stories live. Discover now