Tatlı Pijama

2.5K 241 36

Eve geldiğimde hemen Emel'i aradım. Chanyeol telefon numarasını istemişti çünkü. Vermedim tabiki önce ona sormam lazım dedim. Hem Emel'in sağı solu belli olmaz niye verdin falan der diye hemde biraz beklesin Chanyeol Emel o kadar bekliyo onu.
Emel'e ilk her seyi anlatınca tepki vermedi.

(Emel): Çok güzel bir hayalmiş ama yaa. Keşke öyle bir şey olsa. Hemen gelirdim.

dedi ardından da bir iç çekme sesi duydum. Ben bir şey dediğimde biri inanmayınca sinir olurum.

(Eda): Emel sinir etme beni. Deminden beri hayal olarak mı dinledin anlattıklarımı?

(Emel): Eveet.

(Eda): Ya gerçekten oldu. O kadar büyük bir hayal gücü sahibi değilim.

(Emel): Yemin et.

(Eda): Telefon numaranı veriyim mi vermiyim mi Chanyeol'a? Onu sormak için aradım aslında ama her şeyi de anlattım yani. Hee yemin etmem o kadar önemliyse yemin de ederim.

(Emel): Eda bak komik bir şaka değil bu.

arkadan da Betül'ün sesi geldi.

(Betül): Evet Eda.

(Eda): İnanmayın be.

(Betül & Emel): İnanmıyoruz zaten!!

aynı anda söylemişlerdi. Aslında gerçekten de söylediklerime de inanmaları da tuaf olurdu.

(Eda): Resimlerini çeksem?

dememle kahkaha sesleri duymaya başladım.

(Betül): Resimleri mi? Ciddi misin Eda?

(Eda): Tamam be. Chanyeol'la sana video çekicem Emel. O zaman inanırsınız dimi?

(Emel): Ciddi mi diyo lan bu?

(Eda): Deminden beri ne anlatmaya çalışıyorum sizee!!

(Emel): Tamam tamam. Azıcık inandım.

(Eda): Aman kapat. Yarın videoyu atarım. Betül sende Emel'in o şok halini çekip atarsın bana.

diyip telefonu kapattım. Gıcık etmişlerdi beni. Acıktıgımı fark edince mutfağın yolunu tuttum. Yemekten sonra bahçeye çıkmaya karar verdim. Çimenlere uzanıp fazla olmasada olan yıldızları izlemeye başladım. Baya bir sonra birinin ayakta beni izlediğini fark edince ödüm koptu. Karanlıkta kim olduğu da belli değildi çünkü. Hemen yerimde dogrulmaya çalıştım. Ve yine yerdeyim. Sakarlığım hep korktugumda olur. O kişiyi tekrar ayağa kalktıgımda anladım Lay'di. Gelmiş olmalıydılar.

(Lay): Bizde yeni geldik. Ee napıyorsun?

duyip çimenlere oturdu. Bende yanına oturdum.

(Eda): Yıldızları izliyodum.

(Lay): Hımm.

10-15 dk boyunca konuşmadık. Ben diyecek bir şey bulamıyordum zaten.

(Lay): Bir şey sorabilir miyim?

(Eda): Evet

(Lay): Ama bak yanlış anlama.

(Eda): Noldu?

(Lay): Sen Chen'i seviyorsun dimi?

(Eda): Hee, niye yani neden?

(Lay): Çok belli çünkü. Ama merak etme söylemem ona.

(Eda): Hayranıyım sadece.

Dedim ama içimden hayır aşığım ona demek vardı da neyse.

(Lay): Bakarsın aşka dönüşür bu hayranlık

Hayran Aşkı (Cheda)Bu hikayeyi ÜCRETSİZ oku!