part 3~rest time

58 3 1

Skip

"Minyoung jom rehat"

"jom,aq dah lapar ni,ehehe"

"yup saya pun...dari awl pagi perut ni berbunyi...nasibla awk tk dengar"

"ouh..awk ker tu...patutlah kuat"

"ish awk ni..jgnla ckp kuat2 malulah"

"ahahahha...ok ok..mianhae"

Author pov
Minyoung n Naeun prgi ke kantin bersama...dan kemudian geng gg pun sampai

"girls hari ni aq belanja korang k" -taeyeon

"jinjja?" -girls generation

"neh...hari ni aq baik sbb baru hbis date ngan Baeki...ahaha" -taeyeon

"ahahahah...beruntung kita org hari ni" -tiffany

"ok korang ckp jer korang nk ape...i belanje...arasseo" -taeyeon

"kalau nk bnyak bole?" -sunny

"bole,tapi jgn terlampau bnyk nnty bankrap aq" -taeyeon

"humm" -sunny =_=

"i nak ni yg tu..yg itu..dgn yg itu" -jessica

"ok jessie..i bayarkan" -taeyeon

"gomawo chingu a.k.a leader ku" -jessie

"haaa...omg...cheonma chingu ku" -taeyeon

Ahli yg lain pun turut serta memilih

Skip
..................................................................................................................

"gomawo leader" -gg

"ahaaha...cheonma" -taeyeon

Back into Minyoung and Naeun

"naeun,siapa dorang tu? Gediknya"

"ahahahaha...tak sangka kw pun kata gedik...dorng mmng gedik pun...klw kw nk tau diorang tu geng paling jahat kt skola ni...nama geng dorang girls generation...so nyeo shi dae n bnyk lagi nama drng"

"bnyknya,satu tk cukup ker"

"biasalah org tamak"

"ahahaha"

Gg part

"taeyeon cube kw tengo tu" -yoona *tunjuk ke arah Minyoung

"mana???*mencari cari dan bamm...jumpa* eh siapa dya tu?tak pernah nmpk pun...cantik plak tu,ni klw Baeki nmpk mesti dya suka ni...tak bole jadi ni...aq mesti buat sesuatu"

"klw Youngmin nmpk dya mcm mna??? Nooooo" -yoona

"ouh dya tu bdak baru n klw korang nk tau dya sekelas dgn exo n boyfriend" -jessica

"DOUBLE WHAT???!!!!!!!....JINJJA???!!!!!" -taeyeon

"yup" -jessica

peletuk.....*taeyeon mengetuk kpala jessica

"adeh...knp ketuk kpla aq..sakit la!!"

"knp tk ckp dri awl?"

"korang tk tnya pun"

Peletuk...*kali ini Yoona pula mengetuk kpla jessie...kesiannya jessie...

"ish kw ni pun sama jgak"

Peletuk.....peletuk...*one for taeyeon n one for yoona*...ahahaha...

"adeh" -taeyeon n yoona

"padan muka...siapa suruh" -tiffany

"ahahahaha" -yuri

"korang ni dahla tu...jgn nk buat lawak kat sini...tak lawak pun" -seohyun

"hummm" -sooyoung

"eh sooyoung...kw dri tadi asyik baca novel,tak boring ker?" -jessica

"mmm??..tak boring...best sngat...aq tau kw nk baca...lek pas ni turn kw" -sooyoung

"eh tak minat aq nk baca2 novel cinta ni...meh a nk tengo novel apa tu" -jessica *menarik novel tadi dri tngn sooyoung*

"ha???!!!....arrgghhhh....my boyfriend is a playboy!!!!...weh favourite aq ni....lepas kw aq nk baca eh...bole3?"

"eleh..tadi kata tk mnat novel...skrng tengok dya yg melebih" -hyoyeon

"erk??...ehehe" -jessie



Hehehe...sorry la klw boring...mianhae...korang klw bole bacala fanfic saya yg ke 2...hate outside but love inside...hero dya Sehun Exo...Sarang kpop..lavyah!!!....ouh ya lupa happy birthday to Naeun apink...10.10.2015...today...^_^

♥Dont worry,I will always be by your side♥Read this story for FREE!