Chapter 31 - Just Close Your Eyes, The Sun Is Going Down

3.1K 243 255
                                    

הארי ולואי הלכו אל עבר החברים והמשפחה, הארי מצחקק בפראות, חושף שיניים לבנות וישרות.

לואי חייך, אוהב את הדרך בה הדברים קרו. עם המשפחה, עם החיים שלו, והכי חשוב, עם התינוק שלו שאהב ללא תנאי. הוא אהב את האדם שאיתו יהיה צריך לבלות את שארית חייו, לנצח ולתמיד, באושר ועושר.

"קדימה מסיבה!" זאין צעק, גורר את חבריו אל הרחבה. הם החליטו לא ללכת על חתונה מכובדת, אלה על פשוטה וכיפית. היום היה היום הטוב ביותר בחייהם של הארי ולואי, היום כל מה שהם איי פעם רצו התגשם, ומה שהם רצו היה לבלות עם החברים שלהם, בלי שום חוקים לציית להם.

"מסיבה!" הארי צעק, מושך את לואי לאורך המסלול. הייתה במה גדולה וארוכה באמצע החצר של משפחת מאליק, אורות עמדו סביבו. השמש כבר שקעה כך שהמנורות היו היחידות שהאירו על הפרצופים של כולם, על השמלות ועל השיער המבולגן של כל מי שהתפשט על רחבת הריקודים. הם לא רקדו, רק קפצו, חוגגים את האיחוד של לואי והארי.

"קדימה כולם, תתפסו מקומות!" טרישה צחקה, מושכת את כולם קדימה. היא הרימה שלושה כוסות שמפניה ומסרה שתיים מהן להארי ולואי שעמדו בחזית.

בין כולם הועברו כוסות זכוכית, או בירות, מאות עיניים עדיין נעולות על בני הזוג.

"לפני כמה שנים, יצאתי לעבודתי בבית החולים גשר לונדון ושם פגשתי בילד קטן שלא הפסיק לבכות ולגמגם ובאחיו האכפתי שלא הסכים לעזוב אותו," לואי הסמיק עמוקות, מסתיר את פניו בצווארו של הארי, "אז, לא ידעתי ששני המלאכים האלה יהיו הבנים שלי, מי שאני אוהב ואעריץ, לא חשבתי שאני אזכה לראות אותם גדלים ומתחתנים כאן מולכם, אבל טעיתי, הם היו ויהיו הילדים הקטנים שלי לנצח, ואני המאושרת שבאדם על כך," הארי חייך אל לואי, משרבב את שפתיו לנשיקה. "אז, בלי עיכובים נוספים, לחיי הארי ולואי מאליק!"

כן, מאליק.

לואי רק רצה לשכוח את העבר שלו, ופירוש הדבר הוא לשנות את הכל, כולל את שם משפחתם. הם מאליק, זה היה שם המשפחה שלהם וזה היה השם אליו הם שייכים.

הוא הביט בידיהם המשולבות, הטבעת של הארי לחצה בין אצבעותיו. זה היה המקום בו היא הייתה אמורה להיות. זאת הסיבה שבגללה הוא נולד, להפוך את הילד שגורם לכולם להיות מאושרים למאושר בעצמו. והארי היה כל כך מאושר.

כולם חשבו אחרת, אבל הארי הבין מה זה אומר. הוא היה מחויב ללואי, לחצי השני שלו.

כל האנשים בחצר הרימו את הכוסות שלהם, חיוך גדול על פניהם. "לחיי מאליק!"

~

והלילה המשיך ככה. כולם בירכו את הזוג החדש, מחבקים אותם וחוזרים לקוקטיילים שלהם.

הארי לעס שרימפס ומאכלים אחרים, לואי צחק כשלחייו של בעלו התמלאו, החיוך הדבילי שלו נצץ.

Louder Than Lions [Hebrew]// Larry StylinsonWhere stories live. Discover now