mwo !!!!! jerit seseorang.min hwa berhenti menjerit boleh tak???? kata omma .omma semakin marah dngan tindakan min hwa.omma memang tak pernah tau hati min hwa.min hwa tak nk kawin .min hwa ada org lain.sapa org tu ?? tanya omma

aku menjawab ..Jeon JungKook.apa?? jwb omma.tapi kamu mesti putuskan hubungan kamu dng jungkook sbb.. kata 2 omma terhenti..apabila aku bersuara.

omma jnglah kacau hidup minhwa.kalau omma nk suruh min hwa kawin jugak.suruh appa buat pemedahan jantung kata min hwa.ok omma akan ckp dngan appa.kata omma.

pada masa yg sama di rumh SEHUN

omma ,wae,wae,wae kenape buat hun mcm nie .omma pon tau die tu nerd.Hun nie King tau kt sekolah.die tu tk ptut kawin dgan hun!!!!!die2 patut kawin dgan beruk je sesuai.....mka pun klau di padankan dgan kere pn sesuai.....haaaa.... lg 1 dia2 suka pkai spek mata yg bulat tu.!!!!!!! kata Sehun sambil memberontak

sesudah balik dari skolah...min hwa pun mencapak beg skolah nya d' atas ktil.....
knape lah aku kna kawin dgan KING tu dia tu tak sesuai langsung dgan aku...kata min hwa dgan prasaan yg sdih.....

kringgg.......kringggg.....tiba tiba....tlefon sehun berdering mnandakan ad orang menelefonnya...dia mlihat d' skrin 'handphone'nya dia mlihat di situ ialah tertera nama MIN AH ....sehun cepat cepat menjawab panggilan itu...

Hello syang....kata sehun kpada min ah dgan nada suara yang lmbut skali...

hello baby.....you free tak skarg?????klau free i nk ajak you gi shopping.....kata min ah dgan nada suara suara yg manja skali.......

Ehhhhh.....boleh je!!!!!pkul brap??????? nanti i jmput you......you nk i jmput naik kreta lambourgheni ke....ferrari ke...audy...

i nk you jmput gna kreta lambougheni la....nmpak kaye skit.......

ok baby .muahhh..muahhh...i love u baby......

ingt jmput i pkul 8:30

ok bye sayang

........BERSAMBUNG...........

[COMPLETE]MY HUSBAND IS A KINGKA[sehun exo]Read this story for FREE!