#27

7.1K 806 155

1. Rihanna, Barbara Palvin gibi ünlülerin fotoğraflarını dükkanın camına yapıştıran kuaför.

Gerçi berber dükkanını camlarına da Kıvanç Tatlıtuğ fotoğrafları yapıştırıyorlar ama dışarıya Mahmut Tuncer olarak çıkıyorum. Ne iş?

2. Altın gününe gidip yemek getirmeden dönen anne.

Ocağına incir ağacı diktin anne, hayatımı kararttın anne. Sen eve gelene kadar bildiğin küçük çaplı bir survivor yaşıyorum ve geldiğinde getirdiğin şey hiçbir şey mi? Really nigga?

3. Bilgisayarı alan misafir çocuğu itemi.

Biliyorum bu maddeye benzer bir şeyleri daha önce de yazdım ama MİSAFİR ÇOCUKLARI ARKADAŞLAR SİZ GAVAT MISINIZ ACABA? BU ÇOCUĞU BİZE GETİRİP BİLGİSAYAR OYNATMAK İÇİN Mİ DOĞURDUNUZ LÜTFEN SÖYLEYİN. Bu orospu misafir çocuğu hayatıma ortak oldu bildiğiniz amk. Hatta annem bu götü boklu kızanı benden çok sahipleniyor, peki anne, anne tamam, tamam anne tamam.

4. Sanane.s

Ask.fm profilini paylaşıp yazdığı:

Gelin bütün anonimleri cevaplıyorum:*

Sorulan soru:

Kaç çift ayakkabın var?

Verilen cevap:

SANANE.

Eşeğin amı hiç cevaplamasaydın. Soru sorma sitesinde bile trip atmak nedir? Salak mısınız?

5. Wattpad'de hikayenin sonuna link koyan insan.

Yazılan bölümler kopyalanmıyor ama yine de link atıyorsunuz. Millet o linki tek tek yazacak mı? Üzdünüz insan evlatları. Üzüyorsunuz, üzmeyin orospular. Aslında orospu çocukları bu cümleye daha çok yakışırdı ama terbiyeli çocuklar annelere küfür etmez.

6. Konuşmak istediğiniz kişinin sizinle konuşmak istemediğini fark ettiğiniz o an ve muhabbeti devam ettirme çabası.

Ya bugün Mertcan'la birlikte servisle eve dönüyorduk, yanımda oturuyordu. Kızın birisiyle feysbuktan zoru zorunda konuşmaya çalışıyor ve kızdan hoşlanıyor gitmiş kızın fotoğrafını ekran fotoğrafı yapmış. Kız on dakikada bir cevap veriyor ve attığı cevaplar genelde beş kelimeyi geçmiyor, ama bizim hırbo kıza paragraf şeklinde mesaj gönderiyor. Al işte gelir de bu gerizekalıyı niye üzersiniz amk. Bir ara bende aynı durumdaydım, sırf konuşmak için kızın Dünya Denizcilik Günü'nü kutlamıştım aq. Birde karşınızdaki kişinin sizinle konuşmak istemediğini fark edince oluşan üzüntü var, porno izlerken annenize yakalanırsınız inşallah.

7. Kızların birbirlerine ettiği salakça küfürler.

Olum siz salak mısınız lan? Bir insan hemcinsini senin amının kıllarını yolarım diye tehdit eder mi? Geçen gün durakta bekliyordum iki kız kavga ediyordu. Kızlardan birisi senin o ağzını amına kadar yırtarım dedi. Ağzımdaki sigara yere düştü amk.

8. Aklınıza takılan saçma bir ayrıntı yüzünden okuduğunuzdan bir bok anlamamak.

Sırf aklınıza takılan o sucuk yüzünden kitapta geçen bir cümleyi beş on kere tekrar tekrar okuduğunuz fark ettiğiniz zamanlar var. Sonra hüzünlü hüzünlü sayfanın başına dönmek var bir de. Gene küfür etmek istiyorum insanlara plastik çatal fırlatmak istiyorum. Aşırı derecede bad boy bir kişi olduğumu buradan anlayabilirsiniz. Şaka yapıyorum, günün on altı saatini yatarak geçiriyorum. Kalan saatlerde de değişiklik olsun diye oturuyorum.

9. Kliplerde ağız bölgesinin ön planda tutan şarkıcı.

Yeter. Ciğerim çürüdü. Ağzınızı sikiyim, iğrenç görünüyor. Klibi izleyemiyorum. Bu kadar mı yokluktasınız? Üç dakikalık bir klip senaryosu yazacak kadar beyniniz yok mu? Ağzınızı bok yemeye mi koyuyorsunuz oraya?

10. "Kanka şarjım bitti ya."

Niye sen telefon musun? Bu espriyi yapmazsam rahat edemezdim. Siz telefon değilsiniz arkadaşlar, bizde şarj yok enerji var. Ben manyağım, böyle ayrıntılara takıyorum arada. Siz benim burada anlatmak istediğim şeyi anlayın, anlayanlar anlamayanlara anlatsın.

Yeni yaşam felsefemin uyumak, uyumak, uyumak olmaya yaklaştığı günlere giriyoruz. Affınıza sığınarak kış uykusuna yattığımdan dolayı bölüm yazamadığımı belirtmek istiyorum, benden soğumayın sıkılmayın ya. 31 peçetesi gibi hissediyorum kendimi, ortası delinip iş görüldükten sonra bir kenarda kalmış sabun gibiyim, dolabın yumurtalık bölümünde unutulmuş yarısı kesik limon gibiyim, yapılmayı unutulmuş ödev gibiyim, deliyim. Beni unutmayın, arada hatırınıza geleyim.

Çok Güzel Hakaretler BunlarBu hikayeyi ÜCRETSİZ oku!