abang

8.2K 32 3
                                    

Termasuk petang ini Sudah dua hari ayah tidak menyetubuhi ku kerana terpaksa menghadiri mesyuarat guru disekolah.namun aku tetap merindui sentuhan dan layanan ayah,dan aku akan cuba mencari peluang agar ayah dapat menyetubuhi ku.
Sepulang dari sekolah,ayah menurunkan kami dan terus kembali kesekolah untuk menghadiri mesyuarat.
   Sedang aku berjalan menuju ke bilik mandi,tiba tiba abang memanggil ku.
"Aku tengok ayah selalu je masuk bilik kau,apa yang kita orang buat dalam bilik lama lama tu?"
Soal abang.aku sedikit gelabah.
"Oo..takde la,su cuma suruh ayah ajar su buat kerja sekolah je"
"Ye ke?macam sedap je bunyi buat kerja rumah tu"
Aku dah mula syak yang abang tahu apa yang kami buat.
"Eh..mana ada,sumpah buat kerja sekolah je"
"Kalau macam tu,takpe lah nanti abang bagi tau wan yang su buat kerja sekolah sedap dengan ayah dalam bilik"aku mula takut..takut bf ku tahu kelakuan ku.
"Abaang...jangan la bagi tau..plz"
"Kalau tak nak abang bagi tau wan,bagus kau berterus terang dengan abang"
Putus akal aku dibuatnya.
"Yela²..sebenarnya su minta ayah puaskan nafsu su,dah..puas hati dah?"
Jawab ku dengan nada sedikit marah dan malu.
"Kalau macam tu,,,abang nak juga lah"aku terdiam tak tahu nak kata apa,sambil mengikuti langkah abang yang memimpin lembut tangan ku masuk ke bilik.
Tanpa di arah,aku terus membuka kemban ku dan berbaring di atas katil.berbeza,memang berbeza.sama seperti wan bf ku,buka seluar terus terjah masuk.namun permainan abang ada sedikit bagus dari wan.abang dapat bertahan agak lama berbanding bf ku,namun aku tidak mampu mencapai kepuasan.buah dada ku diratah semahu mahunya,cipap ku dihentak sedalam dalamnya.cukup membuatkan lubang nikmat ku banjir.
"Macam mana su,sedap tak batang abang?"
"Sedap..emm."
"Mana lagi sedap su,wan,abang atau ayah"?
"Ayah"jawab ku ringkas.
"Kenapa?"
"Batang ayah besar sikit dari batang abang"
"Su untung kan?"
"Kenapa?"
"Sebab dapat rasa banyak batang,batang ayah pun su pakai juga"
"Jangan bagi tau sapa² tau"
"Sumpah abang tak kan bagi tau sapa²,tapi su kena janji,kalau abang nak,su kena bagi"
"Janji,tak kan la su nak tolak benda sedap macam ni,lain kali kalau kita buat lagi,abang romen² la dulu jangan terus masuk,baru la nikmat"
"Abang tak tau su nak macam tu,aaahhh..pancut su.
Terasa air hangat membasahi lubang cipap ku.
"Kenapa cepat sangat ni,su belum puas lagi"
"Sedap sanggat cipap adik abang ni,sebab tu la cepat pancut"
Aku cuma senyum menerima pujian abang kandung ku.
Setelah selesai aku pun pergi mandi membersihkan diri.
Pemberian abang petang tu tak mencukupi bagi ku,aku masih ingin lagi.aku cuba mencari helah agar dapat bersetubuh dengan ayah.dan akhirnya aku menemui jalan......
Jam 8.00 malam sudah tiba,maksudnya aku kena masuk bilik untuk belajar,mana kala ibu dan ayah  menonton tv.
"Bu..ajar su buat kerja sekolah ni,susah sanggat,su tak faham"
"Hai..cikgu sebelah ni kenapa tak suruh ajar,ibu mana ada sekolah tinggi cam ayah kamu"
"Meh sini ayah tengok"
"Ajar su dalam bilik lah yah,bising la tv tu,tak masuk otak nanti kalau ayah ajar"
"Haa...masuk bilik jangan kacau ibu nak layan drama"
Dalam hati ku tak terkata kegembiraan ku bila ibu memberi lampu hijau kepada ayah memasuki kamar anak akandungnya sendiri.
"Trima kasih ibu,kerana mengizinkan suami mu memuaskan nafu anak gadis remaja mu"bisik hati ku.
Batang yang memerah air mani untuk mencipta ku,kini menjadi milik ku menjadi pemuas nafsu ku.
Setelah ayah masuk kebilik ku,aku segera mengunci pintu sambil berkata kepada ibu.jangan kacau su buat kerja sekolh"
Ayah yang berdiri di meja ku kehairanan apabila aku membuka gaun tidur ku dan trrus berbaring atas tilam."su buat apa ni,nanti mak tau"
"Cepat la yah,,su dah tak tahan ni,kita buat slow²,jangan bising"
Ayah mengeluh namun di masa yang sama tidak mampu menahan nafsu apabila anak remajanya sudah terkangkang di atas tilam nenanti tujahan.ayah mula menghampiri ku dan berbaring di sisi ku.
"Yah..puaskan su,su sayang ayah"
"Ye sayang"kami pun mula berpelukan maka terjadilah aksi raba meraba,cumbu mencumbui,hisap menghisap.
"Masuk yah,su dah tak tahan"
"Ye sayang,ayah nak masuk lah ni"
"Auucchhh...sedap yah,masuk dalam²"
"Kenapa anak ayah sundal sanggat ni"
"Entah lah yah,su suka sanggat dengan batang ayah,sedap"
"Yah.."
"Apa sayang?"
"Kalau su kongkek dengan orang lain,ayah marah tak?"
"Memang pun su dah kena kongkek dengan bf su,takde pun ayah marah"
"Kalau orang lain?"
"Ada ke jantan lain yang konkek anak ayah ni?"
"Abang"
"Betul ke ni su,bila?"
"Petang tadi masa balik sekolah"
"Sedap tak?"
"Sedap tapi su tak sempat klimak abang dah pancut"
"Abang pancut mana?"
"Dalam cipap su la.."
"Aduh...jangan suruh abang pancut dalam su"
"Kenapa yah,kan su makan ubat"
"Bukan sebab tu,ubat tu tak 100% mujarab,ayah tak nak air mani ayah bercampur dengan air mani jantan lain"
"Kenapa?"perbualan kami sambil menikmati persetubuhan.
"Ayah tak nak su mengandung anak orang lain,ayah nak su mengandunga anak ayah,sebab tu ayah tak larang su kongkek dengan bf su,dengan syarat tak boleh pancut dalam"
"Apa maksud ayah,tak faham"
"Ayah nak bf su tu bertanggungjawab kalu su mengandung,jadi orang tak kan tahu yang anak tu anak ayah"
"Owhhh,,faham.
"Kuat lagi yah,su dah nak sampai ni"
"Tak boleh,nanti ibu kau tahu"
"Lagi..lagi..lagi..haaahhh...sss.
Klimak yang pertama malam ini.
Lemah seketika...namaun kembali bertenaga setelah beberapa saat bila hentakan ayah menimbulkan nikmat.
Ibu ku yang asyik dengan dramanya lansung tidak menyedari anak gadisnya disetubuhi oleh suaminya sendiri.mungkin difikirannya hubungan sex di antara anak dan ayah tak mungkin akan berlaku.namun jika ayah tak meminta kalau anak menggoda ia psati kan berlaku.
"Lagi,sedap,su nak lagi"
"Ya su,ayah akan puaskan su"
Malam ini,3 kali aku mencapai klimak,ini lah kali pertama.
Setelah selesai..
"Tetima kasih yah"
"Kenapa?"
"Dah puaskan su"
"Takpe la su,,janji sama² puas,esok ayah beli kondom,kalau abang minta
Suruh dia pakai kondom,kalau tak jangan bagi dia k?"
"Yes bos"sambil gelak kecil.
"Jum lah,ayah ajar su buat kerja sekolah"
"Dah siap dah..tu cuma buku teks n buku latihan kosong je yang su tunjuk kat ibu"
"Hrmmm..pandai la anak ayah ni"
"Nak puas mesti la pandai,tak kan la mak je asyik pakai batang ayah ni,anak ayah pun nak juga"
"Yela²..."

berkongsi dengan ibuWhere stories live. Discover now