hilang dara

7.8K 22 1
                                    

Aku kehilangan dara setahun yang lepas,ketika itu usia ku Baru 13 tahun.kesucian Ku,kuserahkan kepada orang yang ku sayang kekasih ku.dia adalah kawan rapat kepada abang Ku sendiri.setahun yang lepas juga aku telah menyerahkan tubuh ku kapada ayah kandung ku sendiri untuk dinikmati.Ketika itu aku baru sahaja habis mandi sedang berjalan menuju bilik tidur,tanpa Ku sedar ayah mengekori langkah ku menuju ke bilik sambil memegang handphone Ku.
"Nape ekot Su Ni yah,Su nak Pakai Baju la"Kata Ku.
"Ayah nak cakap sikit dgn Su Ni"
"Nanti la,su nak Pakai Baju Dulu".
"Tak yah Pakai Baju dulu"
Aku pun terus melangkah Masuk dan ayah mengunci pintu.aku dah agak apa yang bakal berlaku dan aku sedikit pun tidak merasa takut.
Ayah memeluk Ku dari belakang.
"Dah besar Anak dara ayah Ni,tapi dah takde dara dah"
"Nape cakap Cantu,mana ayah tau Su dah takde dara"Balas Ku sambil membiarkan tangan ayah memeluk tubuh montok Ku.
"Ayah dah baca dah semua chat Su dgn bf su.,kenapa tak padam?kalau mak Kau jumpa mampus Kau"
Aku terdiam..
"Ayah nak gak"Kata ayah sambil tangan Kiri nya Mula meramas cipap Ku dan tangan Kanan nya menggengam buah Dada Ku yang sedang tumbuh membasar.ayah menarik lembut tubuh Ku menuju ka katil,dan merabahkan Ku di atas tilam.aku mengikuti rentaknya,kerana masa itu aku pun Sudah Mula basah.ayah Mula membuka ikatan tuala yang membaluti tubuh Ku.walaupun abang Ku ada di rumah ketika itu namun ayah tak peduli.sambil meramas cipap dan menghisap puting Susu membuatkan Ku semakin tak tertahan.sesudah puas mengerjakan tubuh Ku,ayah bangun dan menanggalkan pakaiannya.aku menanti dengan penuh debaran.ayah Mula menindih dan menggesel kepala pelirnya tepat di biji kelintit membuatkan aku semakin tak menentu.aaahhhaa...terkeluar Dari mulut Ku Bila batang itu menerjah Masuk dalam ke cipap Ku.
"Sedap sayang?"
"Sedap yah"
"Nak lagi tak?"
Aku cuma mampus mengangguk dalam kenikmatan.hentakan dan tujahan ayah membuatkan Ku mencapi puncak nikmat yang pertama Seumur hidup ku.walaupun selalu disetubuhi namun aku tak pernah mencapi puncak kenikmatan kerana bf Ku terlalu cepat pancut.
"Sayang dah Sampai puncak ke?"
Soal ayah Ku Bila menyedari tubuh Ku mengejang.
"Dah yah"
"Giliran ayah lagi"Kata ayah.aku senyum mendengar Kata Kata ayah itu.akubkembali bernafsu Bila ayah meneruskan permainan nya.setelah beberapa Minit menujah cipap Ku,aku mencapi puncak buat kedua kalinya,namun ayah Belum lagi selesai.
"Su dah yah"
"Kenapa Su,ayah pun dah nak puas Ni"
"Cepat sikit yah"Nanti abang Tahu"
"Jangan peduli dia,yang penting Kita puas"aku senyum sambil merenung raut wajah ayah yang mengambarkan sejuta kenikmatan.
"Ayah nak pancut Ni"
"Pancut lah"Kata Ku.
Ayah membenamkan batang jauh kedalam cipapku sambil menekan nekan batangnya.disaat itu juga aku merasa cairan deras mengalir dalam cipap ku.ayah mengeluh kesedapan.aku Cuba menolak tubuh ayah agar tidak memancut dalam cipap Ku tapi ayah lebih just menekan.
"Yaahhh..nape pancut dalam Ni,Su tak nak mengandung"
"Takpe Su,tak Kan mengandung"
Setelah pelir ayah Mula mengecut,ayah pelahan lahan mencabut batang Dari cipap ku dah berbaring di setelah Ku sambil tangan kirinya meramas cipap ku.kami Sama Sama lemas dalam kenikmatan.setelah berehat seketika,ayah bangun menghisap Susu Ku dan mencium mulut Ku.
"Dah,pg cuci lepas tu pakai baju,Nanti ikut ayah keluar"
Aku senyum dan terus bangun pergi membersikan diri.
"Tak mengandung ke Nanti yah"soal Ku ketika dalam kereta.
"Ayah nak Bawa Su pg beli ubat pencegah Hamil la Ni"
Tersenyum Ku mendengar Kata Kata ayah.
Itu lah Kali pertama aku bersetubuh dengan ahli keluarga Ku sendiri.nikmatnya jauh berbeza dengan bf ku.aku Pasti akan mengulanginya lagi.



berkongsi dengan ibuWhere stories live. Discover now