' Islak rüya

2K 127 73
                                    

***
"D-daha  hızlı Jeon daha hızlı"

"Heeyy kalksana salak akşam oldu"

"Ne?"

Jiminin lanet cırtlak sesi kulaklarımda yankılandığı vakit az önce yaşadığım zevkli dakikaların sadece bir rüyadan ibaret olduğunu anladım.

"Ne o kiminle sevişiyordun? Ah dur zaten bağıra çağıra Jeon dedin ya ,ben de salağım üzgünüm"

Dedi ve dudaklarını aşşağı sarkıtıp yalandan üzgün olduğunu gösterdi.

"Ahh hadi ama kimseyle sevişmiyordum"

"Aynen öyle.Ben de her sabah kalktığımda "daha hızlı Yoongi ah" diye bağırıyorum zaten ,haklısın"

"Siktir git Jimin seninle uğraşamam sabah sabah"

"Sabah mı sanıyorsun göt.Saat 3 sen hâlâ davar gibi yatıyorsun ,kalk hadi"

"Tamam siktir ol odamdan geliyorum"

"İyi be"

Dedi ve alnıma vurup odamdan çıktı.

Ahh tanrım sonunda.

Cidden son zamanlarda onu boğasım geliyordu.

Az önce yaşadıklarım yetmezmiş gibi birde Jiminle uğraşıyordum.

Ne hoş ama.

***
Yatağımdan kalkmış ve toplamıştım.

Yaşadığım sıcak dakikalardan sonra birazcık (🤏🏻) ıslanmıştım ve şimdi duş yapmam gerekiyordu.

Banyoya doğru gitdim ve üzerimdekileri kirli sepetine fırlatıp sıcak suyu açtım.

1-2 dakika bekledikten sonra kendimi sıcak suyun kollarına bıraktım ve sanki kaç gündür çalışıyormuş gibi kas-katı kesilen vücudumun gevşemesine izin verdim.

Cidden duş almak harikaydı.

Gözlerimi kapattığımda sabah yaşadığım sıcak anlar bir bir aklıma gelmeye başlıyordu.

Evet Jeongguk'la sevişiyordum.

Gerçekten fena kasılmıştım.

Dün gece onu öyle görmek sanırım kasıklarıma iyi gelmemişti.

Evet dağılmış vaziyetdeydi fakat kahrolasıca yine de seksiydi.

Ne yapayım yani dayanamıyorum.

Sizin de karşınızda Jeon Jungkook olsa dayanamazsınız.

Hıh.

***
Düşüncelerimden kurtulduğüm vakit bornozumu aldım ve hızlıca giyip banyodan çıktım.

Bedenimi güzelce kuruladıktan sonra üzerime dizlerime kadar gelen bir şort ve üzerine sıradan bir tshort giydim.

Dudaklarım bu ara fazlaca kuruyordu.

Onlarıda çilekli lipbalmımla nemlendirdim ve hazırdım.

Telefonumuda şarjdan ayırıp elime aldım ve koşar adımlarla mutfağa koştum.

***
Yoongi hyung gelmişti ve sevgilisi ile birlikte yiyişiyorlardı.

Onların birbirlerine ne kadar aşık olduklarını biliyordum.

O yüzden onlar izlerken ister istemez yüzümde bir gülümseme oluşuyordu.

Düşündüm de bizde böyle ola bilirdik.

Eğer Jeon bunlari yapmış olmasaydı.

Aklıma Jeon geldiği vakit telefonuma baktım ve ondan bir bildirimin gelip gelmediğini kontrol ettim fakat gelmemişti.

Dün bana bir daha beni rahatsız etmeyeceğini söylemişti.

Gerçekten mi?

Şimdi bana yazmayacak mıydı yani?

Bu kez ona bir selam yazmanın hiç bir kötü yönünün olmadığını düşünerek ben ona yazayım dedim ve yazdım.

Me

Selam

Nasılsın? iletildi

***

Selamm

Yb atdım sonunda 🥺🍓

Umarım beğenirsiniz 🦋🦋

💅🏻💅🏻💘...

💅🏻💅🏻💘

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Lap Dance / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin