581-585

815 1 0
                                    

Bab 581

Charlie memandang Warnia dan tersenyum sedikit: “Saya baru saja datang dengan bapa mertua untuk menghadiri perjumpaan rakan sekelas. Tidak ada yang menyusahkan anda, jadi saya tidak memberitahu anda. "

Warnia buru-buru berkata: "Mr. Wade, bapa mertua anda di sini untuk perjumpaan kelas. Anda sepatutnya memberitahu saya lebih awal. Saya akan menyiapkannya dengan teliti agar tidak meninggalkan cacatnya. "

Charlie tersenyum dan berkata: “Tidak perlu menghadapi masalah besar. Ini adalah sekumpulan lelaki tua yang keluar untuk berhibur dan bersenang-senang. Ia terlalu hebat, saya takut mereka tidak dapat menyesuaikan diri. "

Charlie berkata lagi: “Selain itu, saya tidak pernah memberitahu bapa mertua bahawa saya mempunyai hubungan baik dengan anda. Sekiranya anda, keluarga Song tertua, keluar untuk menghiburkannya secara peribadi, saya khuatir dia akan keliru. "

Warnia mengangguk dengan tergesa-gesa dan berkata, “Ngomong-ngomong, Tuan Wade, datuk saya akan mengadakan jamuan ulang tahun esok pada tengah hari. Pada asalnya, saya ingin menghantar surat jemputan kepada anda malam ini. Saya kebetulan berjumpa dengan anda dan saya minta esok. Tidak ada masa untuk mengambil bahagian? Dia telah lama bercakap tentang anda dan selalu mahu anda mengunjunginya di rumah. "

Charlie berfikir sebentar, lalu mengangguk dan berkata: "Besok tidak ada masalah, aku akan datang saat itu."

Bagi Charlie, walaupun keluarga Song bukan keluarga besar, ia juga keluarga terbesar di Bukit Aurous. Mempunyai hubungan baik dengan mereka dapat menyelamatkan banyak masalah.

Lebih-lebih lagi, dia mempunyai kesan baik terhadap Warnia, dan menganggap wanita ini sangat pintar dan menjanjikan, jadi dia juga lebih menghargai ini.

Melihat janji Charlie, Warnia buru-buru bertanya, “Mr. Wade, saya akan menjemput anda esok pagi? "

Charlie menolak: "Tidak, jamuan ulang tahun Mr. Song. Anda mesti mempunyai banyak kerja yang perlu dilakukan esok. Saya hanya boleh datang sendiri apabila tiba masanya. "

Warnia mengangguk, tersenyum manis, dan berkata, "Tidak apa-apa, Tuan Wade, anda akan datang kepada saya secara langsung ketika anda tiba esok."

"Tidak apa-apa."

Warnia memandang waktu itu dan berkata dengan meminta maaf: “Mr. Wade, maka saya tidak akan mengganggu anda sekarang. Saya hanya perlu kembali dan bersiap untuk jamuan ulang tahun. "

"Pergi." Charlie mengangguk, dan setelah melihat Warnia pergi, dia menaiki lif ke tingkat kesepuluh.

Sepuluh tingkat, 1008 kotak.

Para penatua terkejut dengan kemewahan yang tiada tandingannya di sini, dan semua orang memegang telefon bimbit mereka dan membentak.

Malah maharaja bawah tanah seperti Orvel hanya dapat mencapai tingkat kesepuluh di tingkat tertinggi di Brilliant Club. Ini dapat dilihat bahawa orang-orang yang dapat mencapai tingkat ini sudah sangat mengagumkan.

Jacob, dan rakan sekelasnya yang lama, secara semula jadi tidak memiliki kemampuan dan status ini, jadi kali ini adalah pembuka mata.

Semua orang memuji Charlie saat ini, dan seseorang berkata, "Ini benar-benar dilindungi oleh menantu Jacob, tempat semacam ini sama indahnya dengan istana."

"Ya! Saya telah hidup lebih dari 50 tahun dalam kehidupan ini, dan saya tidak pernah ke tempat yang begitu mewah ini. Menantu Jacob sungguh luar biasa. "

Semua orang terus menyanjung, membuat Jacob bangga.

Pada awalnya, dia selalu menjadi sasaran dan diejek, tetapi dia tidak menyangka bahawa sekarang dia tiba-tiba menjadi yang paling banyak ditonton dan dipuji di antara rakan sekelasnya, yang memberikan kepuasan dirinya pada harga diri.

#3 Si Karismatik Charlie WadeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang