576-580

822 4 0
                                    

Bab 576

Mereka tidak tahu apa keadaannya sekarang.

Mengapa Orvel memberi wajah Charlie begitu banyak? Bukankah dia menantu di rumah rakan sekelas lama ayah mertuanya?

Rakan sekelas lama ayah mertua adalah orang miskin, yang berfungsi sebagai menantu orang miskin, yang merupakan pemakai kain emas yang besar!

Mengapa Orvel sangat mementingkan kain besar yang tidak berharga? !

Tepat ketika dia tidak mengetahui alasannya, Orvel sudah menamparnya dengan teruk!

"Tersentak!"

Otak Jones Jian pusing, dan pipinya segera membengkak.

"Hebat Mr. Orvel, mengapa ..."

Jones Jian gemetar terkejut, dan berseru: "Tuan Orvel yang hebat adakah saya melakukan sesuatu yang salah?"

Orvel mengetap giginya dan mengutuk: “Kamu hanyalah anjing. Anda berani menyinggung perasaan Tuan Wade. Anda bosan hidup, bukan? Baik! Saya akan menyeret anda ke kandang saya hari ini dan memotong untuk memberi makan anjing! "

Jones Jian tiba-tiba merasakan otaknya meletup, dan dia lumpuh di tanah dengan ketakutan.

Sebagai kaki anjing Orvel, dia secara semula jadi tahu siapa Orvel. Sudah ada banyak orang yang mati di tangan Orvel, dan banyak dari mereka terkubur di perut anjing-anjing yang sedang diperjuangkan oleh Orvel!

Setelah itu, dia berlutut di tanah dan berkata sambil berkowow: “Tuan Besar Orvel, maafkan saya, Tuan yang hebat! Saya tidak bermaksud, saya tidak tahu dia adalah kawan anda ... "

"Kawan?" Orvel menendang dadanya dan berkata dengan tajam: "Mr. Wade adalah bulan yang terang di hati saya. Saya hanya perlu melihat ke atas. Bagaimana saya boleh menjadi kawan Mr. Wade! "

Kata-kata Orvel datang dari lubuk hatinya, dan yang lain lebih terkejut apabila mereka mendengarnya. Dari mana asalnya Charlie? Bolehkah Orvel menghormati perkara ini?

Panming, yang berada di sebelahnya, juga gemetar ketakutan. Melihat menantunya dipukul oleh Orvel, walaupun dia dalam keadaan tertekan, dia lebih takut!

Pada masa ini, Orvel berkata kepada adik di sebelahnya: "Ayo, bawa saya barang anjing ini ke kandang!"

Kedua pengawal itu segera melangkah ke hadapan untuk mengheret Jones Jian pergi.

Jones Jian ketakutan dan menangis, menoleh ke arah Charlie, bersujud dan menangis: “Charlie, saya menyalahkan diri sendiri kerana tidak mengetahui kehormatanMu. Oleh kerana lelaki tua kami adalah rakan sekelas selama bertahun-tahun, anda membiarkan sahaja Mr. Orvel mengosongkan saya sekali! "

Charlie tersenyum dan berkata, "Ada apa? Sekarang anda tahu meminta pertolongan? Bukankah kau mengejarku? ”

Sambil mengesat air matanya, Jones Jian tersedak dan berkata, "Mr. Charlie, saya betul-betul salah. Saya bersedia menjadi lembu dan kuda untuk anda, tetapi maafkan saya kali ini! "

Berbicara mengenai hal ini, Jones Jian berkata dengan wajah pucat: "Mr. Charlie, selagi kamu memaafkanku kali ini, aku bersedia memberikan semua aset di bawah namaku! ”

Ketika Panming mendengar ini, dia berseru tanpa sadar: “Jones Jian, kamu gila? Masih banyak wang dalam aset anda yang saya berikan kepada anda! Dan separuh daripadanya adalah milik anak perempuan saya! "

"Anda tidak mati, diam!"

Mata Jones Jian hampir terbelah, dan dia mengamati Panming dengan giginya yang tergeletak, dan mengutuk: "Anjing yang sudah abadi itu, apakah kamu buta? Tidak dapat melihat bahawa hidup saya hampir hilang ?! "

#3 Si Karismatik Charlie WadeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang