4-nerde kalacaklar acaba?

65 4 3

Yazardan
Ha bu arada size söylemeyi unuttum. Almilla kandırılıyo dediğimde akif tarafından kandırılıyodu oku ve gör.

:-) Almilla :-)
Almilla akif denilen damadını arıyordu. Çünkü fallarında çıkan erkek ismi oydu. Yanlız almilla akif sandığı birisiyle birlikteydi. Zavallı kız kandırılıyordu. Akif sandığı adamın gerçek ismi özgür müş. Zavallı özgür de ne yapsın almilladan çok hoşlanıyormuş. Bu yüzdende yalan söylemiş zaten almilla sorunca hayır diyememiş. İşte almillanın gerçek hikayesi.konumuaa dönecek olursak acaba kaçak gelinler nerde kaldılar ne yaptılar ne yapacaklar...

:-) sokak\ kaçak gelinler
Almilla:bakın işte selimlerde yada akiflerde kalsaydık şu an sokakta olmayacaktık.
Kainat:neden içerisinde can yok.
Almilla:nedemek o şimdi?
Kainat:hani sen dedinya, selimlerde yada akiflerde dedin ya, neden içinde can yok.
Almilla:allah allah çocuk musun sen :-)
Şebnem:bidakka bidakka qlmilla sen anlamadın herhalde kainatın canı sevdiği çok açık. Sende yani hiç bişey anlamadın dimi benim güzel saf arkadaşım.
Kainat utanarak ve kekeleyerek: y ya hihiç öyle şey olulurmu. Tabiki de ben canı sesevmiyorum. Nenerden çıkartıyosun bakiyim sen!
Sebnem gülerek: tabi canım yedim bende.
Almilla:yeter! Aman be hadi işimize bakalım. Burada böyle duracağımıza bari bi otel ayarlayalım.
Kainat alaycı bir şekilde alkışlar: şak şak şak. Aferin be almilla sanki bizimde bu hic aklımıza gelmemişti.(ciddileşir) almilla nerde bulucaz biz bu parayı unutmadıysan dün akşam hep birlikte kıyafet alışverişi yapmıştık. Sağ olsun Şebnem hanım durdurtmadı bizi. Bu elimizdeki poşetlerin içinde de aldığımız kıyafetler var, ve bütün para kıyafete gitti

Bir süre düşünüp tartıştıktan sonra artık nerde kalacaklarına karar vermişlerdir.yine bir süre sonra
Şebnem: sanırım ben kimin evinden kalacağımızı buldum...
Almilla/kainat:???
Şebnem:selimlerde!
Almilla/kainat:ne! Bunu sen söylüyor olamazsın.
Şebnem: hatırlarsanız ben bir ara cüzdan ımı kaybetmiştim.
Kainat:EE bunun selimlerle ne alakası var?
Şebnem:hala anlamadınız dimi cüzdan ımı kaybettim polisler herkes e haber verdi hiç bir yerde cüzdan ım bulunamadı. Peki nerde sizce?
Almilla:ne yani cüzdan ını selimin çaldığınımı düşünüyorsun? Kaç ay geçti ve ben selim i çok iyi tanıyorum.
Şebnem:delirdinmi ben çaldı demedimki zaten.sadece cüzdan ın orda olduğunu düşünüyorum o kadar.
Kainat:peki nerden biliyorsun düşünmekle olmuyor görmen lazım.
Şebnem: görmesemde bile anlıyorum güa onun bir planı var ve beni aklı sıra korkutup yüz halime bakacak. Onun benden nefret ettiğini çok iyi biliyorum. Ben geçen gün onların teknesine gitmiştim. Onunla karşılaşacağımı tahmin etmezdim bile arda için gitmiştim sadece, tekneye aradan geçerken sedire cuzdanımı düşürmüşüm. Şimdi benimde bir planım var bu gece selimlerde kalıyoruz canlar okeyyyy.

kaçak damat & gelinlerBu hikayeyi ÜCRETSİZ oku!