0.1

1.5K 199 150
                                    



beomgyu:
kıyamet çok yakın

taehyun:
resmen Yeonjun çiçeklerini sulamadan evden dışarı çıktı

kai:
çiçeklerini sulamadan mı??🤒🤕

beomgyu:
umarım başımıza çok büyük bir şey gelmez

kai:
ömrüm şu sıraların üzerinde geçiyor.
günün yirmi üç buçuk saati okulda olmasaydım belki bilirdim nedenini ☹️

taehyun:
abartma lan
her fırsatta okuldan kaçmıyorsun sanki

kai:
ne
nerden biliyorsun

taehyun:
müdüre annenin numarası diye benim numaramı veren ben miydim

beomgyu:
HASSSKİTTİR DJAJDOABDOQNDAĞNDQĞDMQĞDMWĞDNWPDNSPSNDS
geçen gün sesini inceltip telefonla konuşmanın nedeni bu muydu BEKASHAOBWQODKAHELABDKWNDLQNDŞQ

kai:
allah razı olsun 🙇‍♀️
ne muradın varsa gör amin

beomgyu:
ama iyi de
siz aynı okulda değil misiniz amk
nasıl oluyor o

taehyun:
taktik geliştirdim artık
ders sırasında ararsa sessize alıp ayağımda çocuk sallıyordum diyorum

yeonjun:
öncelikle ABARTMAYIN

yeonjun:
BUNCA ZAMAN BENİ SEVDİKLERİ İÇİN ZİYARETİME GELDİKLERİNİ DÜŞÜNDÜĞÜM İNSANLAR ASLINDA ÇİÇEKLERİMİ ŞİKAYET ETMEK İÇİN GELİYORLARMIŞ YANIMA

beomgyu:
aga hayır yeni farkettiğini söyleme

yeonjun:
BEOMGYU SUS SENİ KULAKLARINDAN DUVARA ASARIM

kai:
annem gibi konuşuyorsun hyung

beomgyu:
taehyun annen mi

taehyun:
ha.ha.ha.

yeonjun:
DÜRÜST OLUN ÇİÇEKLERİM SİZİ DE Mİ RAHATSIZ EDİYOR??

Görüldü.

yeonjun:
KIRILDI DUYDUNUZ MU

Görüldü.

'

[instagram, choibin x chyeonnie]

chyeonnie:
E nasıl gidiyor hayat
tüm yaşam sevincimi yokettikten
sonra yani

choibin:
iyi güzel, yemek yiyordum

chyeonnie:
ne güzel :)
ben bir şey diyecektim

choibin:
söyle

chyeonnie:
kapının önünde ki kamyon yanlış yere gelmiş, yönlendirir misin benim eve doğru :)

choibin:
ya sikeyim düşündüğüm
şeyi mi yaptın

chyeonnie:
Hm, öyle yaptım

choibin:
sen gerçekten görüp görebileceğim en gıcık insansın

chyeonnie:
çiçeklere aşık bir gıcık 😋

choibin:
neyi anlamıyorsun ya?
sitede yüzden fazla insan yaşıyor tanrı aşkına
milletin huzurunu bozmayı neden bu kadar çok seviyorsun?

chyeonnie:
BUNU DUYGULARIMLA OYNAMADAN ÖNCE YÜZÜME SÖYLESEYDİNİZ BİR ÇARESİNİ BULURDUM

choibin:
YA NE DUYGULARINLA OYNANMASI YA
SIRF TATLI TATLI GÜLÜMSÜYORSUN DİYE KİMSE BİR ŞEY DİYEMİYORDU
ASIL DUYGULARIYLA OYNANAN SEN MİSİN

chyeonnie:
siktir

choibin:
siktir gerçekten

chyeonnie:
TATLI MI GÜLÜMSÜYORUM SENCE DE

choibin:
konumuz gülümsemen değil

chyeonnie:
aman be

choibin:
yoket artık şu arıları

chyeonnie:
cani falan mısın ya

choibin:
arıların götümü ısırırken sorun yok?

chyeonnie:
nankör herif onlar sana bal yapıyor
sen ne yapıyorsun?
götünü ısırdılar diye ortalığı ayağa kaldırıyorsun?

choibin:
gerçekten bir süre sonra sana bir şey denilmiyor

chyeonnie:
çünkü haklıyım

choibin:
çünkü insanı bıktırıyorsun

chyeonnie:
ama tatlı gülümsüyorum

choibin çevrimdışı.

chyeonnie:
ama
ama

'

'

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
boy with flowers | yeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin