Status: GOOD MORNING BITCHES (1 hour ago)

larryloveforever

Location not specified
Member Since Feb 10, 2014
Votes Received 6
Profile Page

Ok so yeah my old bio was really depressing and shit sooo just gonna do a whole new one 

my pp is me btw

Couple facts:

1)I'm British and Mexican 

2)I'm 5'1 but I can still whoop yo ass

3)I like glitter and rose petals..

4)I'm really fun to talk to so just pm me anytime 

5)I'm a closeted bi but shhhh don't tell anyone XD haha

6)Tyler Oakley is my motherfucking husband IDC IF HE'S GAY HE'LL GO STRAIGHT FOR MEEE 

7)I like a lot of bands 

8)single pringle not really wanting to change that tho..

9)I hate homophobes any person wanna tell me I'm going to hell for who I am? that's cool tell me that but guess what? I'm taking you down with me biatch

10)I'm really nice unless you make me mad then I'm just some midget demon from hell out for blood XD

Andddd that's all I have for now but yeah anyways I'll just leave now *walks out gracefully while having peasants throw rose petals and glitter*

BAIII~Emmy

Bands/singers I listen to:
PTV
BMTH
BOTDF
BVB
P!ATD
SWS
ALT
FIR
Lana Del Rey
WCAR
arctic monkeys 
The neighbourhood 
OMAM
AA
Ron Pope
5sos
1D 
Secondhand serenade
Nirvana
The script
Parachute
Green day 
Two door cinema club 
A day to remember
The fray
Evanescence
Mayday parade
Paramore
Fall out boy
Three days grace

And a bunch others but those are the main ones I can remember at the moment bad memory I have really and yes those are a bunch of very different bands I'm really open minded about music..anyway that's all for now  again..for the second time..Wow this must be confusing but WHATEVER

Kik: 

Em_hates_living

Twitter:
 @I_lub_chu

Bc..why not?

Works

HomeLess //l.h.

HomeLess //l.h.

2 parts / 2 pages, updated Aug 20, 2014
“it's not a homeless life for me it's just I'm home less than I'd like to be“
12 reads votes 1 comments 8
FUNNY RANTS

FUNNY RANTS

2 parts / 1 page, updated Aug 20, 2014PG-13
just really weird rants you don't have to agree with what I have to say it's MY opinions and no they won't be all serious and sad just really funny and odd basically a bunch of things I wonder about and yeahh read if you want :)
4 reads votes 1 comments 0
Bench Warmers [boyxboy]

Bench Warmers [boyxboy]

1 page, updated Aug 09, 2014PG-13
Leon was the star player..while I was just one of the bench warmers..barely there..not very noticeable. So why just Why out of all the bench warmers did he decide ... read more
5 reads votes 1 comments 0
stories and shit

stories and shit

2 parts / 1 page, updated Aug 08, 2014PG-13
soo yeah just some fabulous stories of some fabulous and sassy people read if you want to laugh your ass off!!also just a fair warning to all the Christians out there wh... read more
43 reads votes 3 comments 2

Message Board

Login or Facebook Sign in with Twitter


Dedications

The Vampire's Obsession [Z.M Fanfiction| au]Lip Virgin |Mature|

Recent Votes

Advice from a Gay GuyTrevor's ReactionsJayysavemeplease.before ≫ muke

Recent Comments

Jesus justin don't you know we have food for a reason?! XD
Trevor's Reactions

That's what I'm saying.. and noooo didn't they teach you in primary school not to interrupt the teachers?! Yes I am a motherfucking teacher now I...
HomeLess //l.h.

YES YOU DO NOW HUSH CHILD I'M WRITING XD (well technically I'm typing but WHATEVER those are just pointless details-waves hand dismissively-)
HomeLess //l.h.

@Apple_Jackk don't judge I couldn't think of any other way to say it XD Marcel is just jskqvdjwvfkwbjfvej no words...just dreams jk anyway I am...
HomeLess //l.h.

@Apple_Jackk DON'T ACT LIKE YOU DON'T LOVE IT ;) haha jk and I willllll and at first I thought you just put a bunch of D's in the comments (HOLY...
HomeLess //l.h.