Status: Believe and Never Say Never ♡♡♡ (6 months ago)

bencoksevilesi

Name Güneş
Location Zeytinburnu, İstanbul
Member Since Oct 23, 2013
Votes Received 71
Profile Page
icon22_fb.png icon22_twitter.png

Selaaaam ben Güneş :Dd  ♥

14 yaşındayım. ♥

Psikomanyak bişeyim kendime göre. ♥

Genelde arkadaşlarımla şizofrence eğleniriz. ♥

Aslında hayatım hiçte eğlenceli değil. ♥

Hiç özenilecek biri değilim. ♥

Sürekli uykusuz ve üşengeç biriyim. ♥

FENERBAHÇE aşktır.  ♥

Önyargı ve önyargılı insanlardan nefret ederim.  ♥

Çoğu şeyden nefret ederim ve onları buraya yazmak cidden çok zor olur.  ♥

Dışardan çok gıcık gözükürüm ama tanıyınca hiç öyle olmadığım söylenir.  ♥

Sanalda sıcak kanlı gerçekte soğukkanlıyımdır.  ♥

Hepinizi öpüyorum :DD  ♥

Works

OTHELLO

OTHELLO

2 parts / 2 pages, updated Jul 14, 2014G
Zarar vermekten çok korkan ama elinde olmadan zarar veren bir kız düşünün. Ve bu yüzden kardeşi hariç kimsesi olmayan. Siz bu hastalığa dayanabilirmiydiniz?
42 reads votes 4 comments 2
Hayat Mı Lan Bu ?

Hayat Mı Lan Bu ?

18 parts / 10 pages, updated Jun 29, 2014G
Saçmalığın zirvelerini aşama aşama görmek için okuyabilirsiniz :* öptüğğğm ;))))))))) :DDd bu arada biz Esmayla yazıyoruz (!) (hep ben hep ben heeep ben ) şimdiden benden soğudunuz biliyorum k.b. :D
2,296 reads votes 67 comments 50

Favori Kitaplarımmm ♥


OTHELLO
42 reads

"Good Night Miss....
119,895 reads

Out Town Girl
29,302 reads

KARANLIK AVCI
73,993 reads
more

Message Board

Login or Facebook Sign in with Twitter


Dedications

♛ Cool Tivitler ♛

Recent Comments

coook teşekkür ederiiim bak şimdi anladım işte :Dd hikayeyi daha anlayarak okumak güzel olucak en azından konuları birlesriebilirim tekrar çok...
Ruhumun Kölesi.

Benim kafam iyice karıştı valla aq açıklama bölümü yapabilirmisin hani gerçekleri anlatan lütfen ben valla kafam karıştı tek anladigim bi ara...
Ruhumun Kölesi.

@Jujutrology asıl sana Teşekkürler ne mükemmel bölümler bunlar !! heyt be öptüm jdjcodixsnixsj
"Good Night Miss. Terry..."...

ulan Güneş ilk adım Aysel ikinci adım. yazar.. yoksa ..... yoksa.... beni ..... tanıyormusun
Karanlık Lise

sadece burda yorum yapıyom ohaaaaaa sjjxiwjxjqjxjqjsjxj ben yeni okumaya başladım arkadaşlar ve adasim güneş çok sanslisin jxnxiajkxja 2. Kitabın...
Karanlık Lise