Status: Guhhh...Graffiti is such a piece of work...I swear ._. (1 month ago)

KyuubiYuki

Name Kiki Hughes
Location somewhere over the freakin rainbow rainbow
Member Since Feb 24, 2012
Votes Received 38
Profile Page
icon22_fb.png icon22_twitter.png icon22_tumblr.png

my goals but u probably don't care and yet ur reading this anyway u lovable twat:
1. finish my uber long drawing list
2. make a band b4 I get out of high school. I like to sing so yeah and I haven't really revealed my talent yet...
3. become the first short androgynous female model. why? cuz I wanna know what its like to cross-dress and look awesome doing it. plus I have a very, very, very......VERY small bust. sooo I'm good for boy clothes!

Strange facts bout' me:
1. luv talkin about boobs! dunno why...its either that or sayin some freaky nasty shtuff <3
2. always make theories on how i react if i met a person that look just like my drawings
3. have 2 have some form o' sound on when imma sleep. if not, i end up with freaky nightmares. they always stop right b4 i die O.o
4. i can make the simplest word or most g-rated pic into somethin uber disgusting. its a gift ;3
RULE 34 BABY!!!

fave anime/manga genres:
yaoi (if u dun likey then GTFO ma profile u homophobic weirdo! jk but seriously...i dont wanna hear yo complaints about it)
action
slice of life
fantasy
amazingly...blood/gore
pretty much all except hentai n yuri. yuri freaks me out =w= and hentai gives me the chills

sayings im most likely gonna say:
"OH MY GAWD!"
"Nuu!!!"
"I refuse!"
"I'm not a lady."
"duwahh!"
"too far..."
you have now entered my jumbled up, twisted, evil, complicated, crazy, childish, rediculous brain. waaa~...good luck. for lookin at this u get ma luvins n a cookie.

phrase of the year: "Pure art exists on the level of instant 
response to pure life." ~Keith Haring

Works

Keys (manxboy)

Keys (manxboy)

3 pages, updated Jul 24, 2014PG-13
Kamren is your average, introverted, junior in high school. He has very few friends, lives on his electronics, and gets average grades. Yep. Not too mention he's a musical g... read more
6 reads votes 0 comments 0
Fake Feathers (manxboy)

Fake Feathers (manxboy)

2 parts / 2 pages, updated Jun 26, 2014
The third book of Yaoi Tales: Here is Mateo Hernandez, an esteemed, adventurous, freelance photographer. Having sharp senses and skills thanks to his werecat linea... read more
89 reads votes 3 comments 0
At Your Service (manxman)

At Your Service (manxman)

4 parts / 6 pages, updated Jun 26, 2014R
The second book of Yaoi Tales: Cadence Demitru has known nothing, but the pain and confusion that was brought to him from his mother's influence or to be more sp... read more
162 reads votes 8 comments 6
YT: Character Interviews

YT: Character Interviews

1 page, updated Jun 19, 2014PG-13
Q&A for Yaoi Tales!
1 read votes 0 comments 0
Graffiti (manxboy)

Graffiti (manxboy)

7 parts / 13 pages, updated Jun 18, 2014R
The first book of Yaoi Tales: Meet Raven, a youth who doesn't even know that more than just his freedom has been stolen and Emmit Ray, a man who has nothing left to los... read more
70 reads votes 4 comments 1
Blah...

Blah...

4 parts / 1 page, updated Mar 19, 2014PG
It's a bunch of old essays and writing assignments. Some of them probably won't even be that. They might be just me jotting down notes and crap like that. And for knowledge sake I'm ... read more
17 reads votes 2 comments 5
Hear My Cry

Hear My Cry

8 parts / 2 pages, updated Jul 07, 2013PG
It's a bunch of poems I made! :3
293 reads votes 21 comments 0
KyuubiYuki's Reading ListRead LaterBoy Love

I'm Not Cinderella
18,834 reads

Bonded
17,769 reads

The Chronicles of One Shots
1,194,527 reads

Poets Duets
27,435 reads
more

Message Board

Login or Facebook Sign in with Twitter


Recent Votes

A Package Deal -ManxMan-Nothing But Sex Appeal (BoyxBoy)My new slave.Whatever It Takes [ManxMan]

Recent Comments

oh snap
Make Me Beg (ManxBoy,BDSM)

I'm so glad I read this. Then again, I'm in love with your work so yeah :3
Cherished (manxman) Vampire...

@arizonabae me too
Insatiable [boyxboy]

@Forever_Be_Loved same!!!
Insatiable [boyxboy]

@steampunkpirates YASS
Insatiable [boyxboy]

Clubs
PoetryImprove Your WritingMultimedia Designs