IrishLeighLorca

Name Irish Leigh Lorca
Location Pasig
Birthday Mar 29
Member Since Mar 06, 2012
Profile Page
icon22_fb.png icon22_twitter.png

well, hello there

Im just an ordinary girl who likes many stuff :)

I like to read books because they'll keep me accompany (yes, im a bookworm in a sort)

I like manga and anime as well

And i love to draw anime characters :)

Yes im a loner, quiet and shy. i dunno why im like that maybe lack of confidence to myself :(

I have lots of friends but most of them they're in cyber world lol 

But of course i have a real friends too in real world :) i love them all even they dont know i love them :D but i treasure every friends i have....

I guess thats enough for introducing myself to y'all...


Thank you

**leigh
awesome books and completestill updating/on-holdFavoritesTo be readTagalog bookswerewolvescompletedrated-RTeen fiction/Romanceparanormal

Message Board

Login or Facebook Sign in with Twitter


Dedications

I fall inlove to a DANCER a.k.a. "HEARTBREAKER"An Orphan's First Love: Love or Revenge (soon to be published by LIB)

Recent Votes

The Orsini BrideHeaven and HellThe Presidents DaughterTop Floor (Rendezvous Series #1)

Recent Comments

tnx for the update.. I'm from Philippines btw :)
Must Hate The PLAYBOY!

great chapter as always.. Oh krad baby dont worry, faye will remember u eventually just hang on there a lil bit :) Ooohhh Arashi *sigh* u...
Black Equation - The Gifted...

ur so mean cuz u make me cry :(((( I knew it, it was ricky his a 'monster' he really deserved to get a bloody beat from gavin.. lol
Cheers to the Teenage Years

ah finally the happy ending... Katuwa si steffi sya pa ang nagpropose hehehe... Question lng po bakit tawag ni stephen ky steffi mommy kung di...
An Orphan's First Love: Lov...