My bday vacation with kevin Ortiz.

2 Part Story 2K Reads 50 Votes
marivera556 By marivera556 Updated 2 years ago
Only read if you speak Spanglish so you could get it!!:) lol.  Also read if you love Kevin Ortiz.
JennLovesBooks JennLovesBooks a year ago
Wait Isnt Oscar Like Really Young Thoe?? I Love Kevin Ortiz,He Is Sooo Cute!
Omg who wouldnt want that to happen to them!!! Can u do one about Gerardo Ortiz??
ZaynForeverLoved ZaynForeverLoved 2 years ago
Umm I really like how my ratchet ass says cabs are here!! Hahaha
ZaynForeverLoved ZaynForeverLoved 2 years ago
You erased what I put?! You suck.. Lol jk I love you(: hehe I'm in your book cuz(: wait till you see my next chapter...hehe