Güneşi Beklerken Hayali Sahneler

spinner.gif

Part-3



-Zeynep-


Film mi? Oda nereden çıktı şimdi? Biraz önce ilan-ı aşk etmiyor muydu bana bu? Dengesiz diye boşuna demiyorum ben sana. Yoksa hayal görmeye mi başladım?

Diyorum işte sana şekerim düştü diye inanmıyorsun bana. Hı hı şekerim sen ancak kendini kandır böyle bende aksakallı dedeyim hayalinde, birazdan loto rakamlarını vericem sana not al.


Kerem’in yanında dura dura bende delirdim iyice kendi kendime konuşuyorum iyi mi? Hey Kerem nerede burada kendimle sohbete daldım onu unuttum. Gerçekten film izliycez herhalde filmi falan takmış bu yanına çağırıyor beni, oldu canım ben senden zor uzaklaşmışım zaten birde yanına oturucam. Gittim en uzak köşeye, birde sırıtıyor şunun suratına bak, ama çok tatlı değil mi ya? Eve... Ne? Ne eveti ya Kerem mi tatlı hah güldürme beni. Işıkları neden söndürdü ki bu şimdi neyse film bitse de Yağmur’a gitsem biran önce kızı da yalanlarıma alet ettim gecenin bu saatinde dur mesaj atayım da merak etmesin.

-Kerem-

Plan için her şey tamam.

-1 adet göl yazı elması.
-1 adet korku filmi hem de testere.
-1 adet Kerem Sayer, yani ben.
-Işıkları da kapattık mı oldu bu iş.

Benden en uzağa oturduğunun farkında değil miyim sanıyorsun güzelim, birazdan paşa paşa yanıma geleceğinden ses etmiyorum merak etme. Kahretsin, çok zekiyim ya. Kime mesaj atıyor gece gece şimdi bu yoksa? Unut Kerem bu gece sadece ikiniz varsınız, sadece biz.

-Zeynep-

Testere mi? Film dediği bu muymuş? Hoş bende ne bekliyorsam bu öküzden, biraz önce sana aşığım desin şimdi otursun testere izlesin şuna bak yüzüme baktığı da yok. Geçen sinemada da böyle kanlı bir film izlemiştik bunun yüzünden. Iyy hatırladıkça tüylerim diken diken oldu.

Z: Bunu mu izliycez şimdi?

K: Evet, ne oldu? Korktun mu yoksa?

Z: Ne korkucam be, ben bunun diğer filmlerini izlemiştim bu son filmi izlememiştim iyi oldu bunu seçtiğin diyecektim.

K: Okey o zaman, no problem.


Korktun muymuş? Evet, korktum ama benim adımda Zeynep’se bende bu filmi izlerim. Yani, inşallah izlerim.

-Kerem-

Filmin başında parçalanan cesedi görünce Zeynep’in ağzından çıkan ufak bir çığlığı duymamış gibi yapıp gülmemek için kendimi zor tutuyorum, gülersem planım asla gerçekleşmez.
Ne inatçıdır o köylü güzeli.. Neyse film yeni başladı ama en fazla 15 dakikaya işlem tamam az sabret güzelim birazdan bitecek ikimiz içinde işkence..

Z: Ke- kerem?

K: Efendim.

Z: Senin oradan nasıl görünüyor film? Ben buradan iyi göremiyorum sanki.

K: Buradan gayet iyi, gel buraya yani istersen.

Z: Eh çok ısrar ettin, geleyim bari. Haklıymışsın buradan daha güzelmiş, adamın vücuduna sokulan kazıkları çok güzel görebiliyorum.

K: Çok güzel değil mi ya? Ben bayılırım bu seriye, sen?

Z: Ya ya çok güzel bende bayılırım, kaç kere izledim sayısını bilmem.


-Zeynep-

Güzelmiş nesi güzel bunun Allah’ını seversen adamın dişlerini söküyorlar yanımda gülerek izliyor. Ayy yok, yok ben bakamıycam buna ne düşünürse düşünsün, gerçi geçen filmde omzuna saklandım diye baya bozulmuştu ama, neyse.

Z: Bitti mi?

K: Bitti bitti, hani sen korkmazdın, n’oldu?

Z: Hiçte bile, korkmadım sadece mmm..

K: Sadece?

Z: Adama üzüldüm çok acı çekti dişlerini canlı canlı çekince, yazık.

K: Tamam anladım ben.

Bu sahneyi de atlattık ne bitmez filmmiş bu ya daha 15 dakika bile olmamış başlayalı, of sık kızım Zeynep dişini. Bu züppenin eline düşeceğine git Melis gibi tenteneli yerden düş.
Bu ne ya şimdi de kızın gözlerine bu çubuklar mı girecek şimdi? Yok tamam benden bu kadar ne düşünürse düşünsün Kerem ben dayanamıycam artık.

-Kerem-

Son 10,9,8,7,6,5… Sonunda be güzelim, seni bu inadın yüzünden sevmiyor muyum birazda. Dayanamadın kapattın filmi.

K: Ne oldu Zeynep niye kapattın filmi, ne güzel izliyorduk sarılmış.

Z: Sıkıldım ben, hem ne sarılması üzüldüğümden öyle şey ettim ben hem geç oldu ben gideyim artık Yağmur bekler.

K: Yağmur mu o ne alaka?

Z: Evden nasıl çıktım sanıyorsun bu saatte? Anne, Kerem beni çağırıyormuş bir barlarda in my bedroom falan takılalım sonra gelirim dedim. Oda tabi kızım dedi hatta sana selam söyledi.

K: Aleyküm selam.

Z: Of neyse işte annem bu gece benim Yağmur’da kalıp ona ders çalıştıracağımı sanıyor o yüzden Zeynep kaçar. Byy.

K: Zeynep, gitme.

Z: Efendim.

K: Gitme, beni bırakma.

Z: Kerem.

K: Zeynep, lütfen. Burada kal, yanımda.

Yorumlar & Eleştiriler (2)



library_icon_grey.png Ekle share_icon_grey.png Paylaş

Oyuncular

Hande Dogandemiras Zeynep Yilmaz
Kerem Bursinas Kerem Sayer

Kimler Okuyor

Önerilen