cikguku sayang....

spinner.gif

cerita mase aku form four...aku ni nak kate gile sex tu, 

tak de la sangat...tapi kalu aku tengok pompuan yg berdahi 

licin pasti aku terbayangkan sesuatu...tentu lah sex.... 

cerita ni bermula macam ni...mase aku pegi sekolah tu,aku 

tak berape c-hat...pastu aku mintak kebenaran dari guru 

bertugas untuk pulang...tapi,umah aku tak de sesape sebab 

family aku balik kampung...so,terpaksa lah cikgu yang 

bertugas tu hanatar aku balik...cikgu ni name die suraya.. 

die ni mude lagi...tapi dah kahwin dah...ade anak satu 

kalu tak silap aku...die ni memang cun la jugak...body 

pun boleh tahan gak... 

pas tu bile sampai je kat umah...aku masuk la sekali 

ngan die...pas tu die mintak kat aku minyak angin,aku 

tanye die balik nak buat ape?...pastu die kate la nak urut 

kepala aku...pas tu aku kasi la kat die minyak angin... 

pas tu die suruh aku baring kat sofa...aku pun ikut je la.. 

pas tu die tolong aku urut kan kepala aku...mula nyer aku 

tak fikir ape²...pas tu cam na tah aku rase seronok plak.. 

dengan tak sengaja aku nyer adik pun bangun secara tiba².. 

aku pun mula rase stim...cikgu su masih tak perasan... 

pas tu tangan aku merayap ke paha cikgu su...tapi cikgu su 

tak menolak...pas tu aku cuba memberanikan diri untuk 

meletak aku nyer tangan kat pantat cikgu su,tapi die 

menolak tangan ku...pas tu aku cube lagi...aku bngun dan 

aku cium mulut cikgu su,tapi die cube menolak , aku terus 

mencium nya...tapi entah macam mana, aku dapat rasekan yg 

cikgu su mula memberi kerjasama pada ku...die mula memasuk 

kan lidah nyer kedalam mulut ku...aku dapat rasekan 

kenikmatan yg die rasei oleh cikgu su...tangan aku yg tadi 

nya memeluk erat dituduh nya kini mula merayap ke tetek nya 

yg pejal...aku ramas sepuas² nya...cikgu su menjerit 

keenakkan... 

"emmm.....uhmmmm....." 

aku pun mula membuka baju cikgu su perlahan²...aku terus 

membuka bra nya...tiba² aku melihat dua biji yg tergantung 

indah di tubuh cikgu...serta palitan puting yg kemerahan 

itu...aku mula menjilat² puting nya...aku ramas² teteknya.. 

cikgu su tiba² bersuara... 

"man...sedap nyer man....lagi...man...ah...." 

aku pun pun membuka kain cikgu su serta seluar dlm nya... 

wah!!!aku lihat pantat cikgu su yg indah seta jejalur bulu² 

yg nipis...aku pun tak tunggu lama...terus aku jilat... 

lurah yg menjadi idaman ku sejak dulu...cikgu su merenget 

kesedapan.... 

"uhmmm....ahhhh....ma..man....sedap....ah....emmm....." 

aku teruj jilat sehingga aku rasekan pantat nya mula 

berlendir....pas tu cikgu su memintak sesuatu dari aku.... 

"Man... cikgu nak man nyer...." 

tanpa membuang masa aku pun keluarkan aku nyer adik dari 

kurungan yg dari tadi meronta supaya dikeluarkan... 

bile aku keluarkan saje aku nyer adik...tetiba cikgu su 

yg aku tengok mase kat sekolah seorang yg lemah lembut... 

tetiba macam seekor anjing yg hendah dapat tulang...dgn 

rakusnya cikgu su mengulum aku nyer btg...rase cam nak 

tertanggal aku nyer...pas tu aku bagi tau cikgu su... 

" cikgu,...boleh man masukkan adik man ke dlm gua cikgu?. 

pas tu cikgu sekadar senyum...aku pun ape lagi...aku 

masukan adik aku kedalam pantat cigu yg kemerahan tu... 

aku masuk pelan² jer...aku dapt rasekan yg pantat cikgu su 

masih power lagi...pas tu aku pun mula bergerak semakin 

laju... 

"ahh....ummm....uhm....uhhh....sedap....man...teruskan... 

jgn berhenti..."cikgu su bersuara... 

semkin laju...kami terus laju...pastu aku rase nak klimaks. 

aku tenye die"cikgu dah nak pancut ni...nak pancut kat 

mana?" 

die pun menjawap"teruskan jer...ah...man..jgn berhenti.." 

aku pun ikut je la kate die...aku terus pancut kat dlm die 

die nyer...pas tu kami keletihan...cikgu su jilat aku nyer 

btg yg basah tu,sampai kering...wah!!!aku rasekan hari tu 

lah hari yg paling bahagia sekali... 

"tima kasih cikgu"aku menyapa... 

" untuk ape?"cikgu tanye pade aku... 

" ye la, dah cikgu kasi main ngan cikgu" 

" ooooo pasal tu...tapi man yg mintak kan?.." 

" ......"aku terdiam seribu bahasa.... 

pas tu lepas mandi cikgu su terus terus balik ke sekolah 

balik...pening² yg aku rasekan tadi tetiba jer baik lepas 

main ngan cikgu...lepas hari tu kami tetap akan bermain 

bile ade mase...sampai ke tingkatan lima...pas tu bile 

aku habis sekolah aku pun tak tau die die ade kat mane... 

tapi yg aku tau die dah mengajar di selokah lain...

"OH CIKGU KU SAYANG"

Comments & Reviews (2)

Login or Facebook Sign in with Twitter


library_icon_grey.png Add share_icon_grey.png Share

Who's Reading

Recommended