Previous Page of 2Next Page

cikguku sayang....

spinner.gif

cerita mase aku form four...aku ni nak kate gile sex tu,

tak de la sangat...tapi kalu aku tengok pompuan yg berdahi

licin pasti aku terbayangkan sesuatu...tentu lah sex....

cerita ni bermula macam ni...mase aku pegi sekolah tu,aku

tak berape c-hat...pastu aku mintak kebenaran dari guru

bertugas untuk pulang...tapi,umah aku tak de sesape sebab

family aku balik kampung...so,terpaksa lah cikgu yang

bertugas tu hanatar aku balik...cikgu ni name die suraya..

die ni mude lagi...tapi dah kahwin dah...ade anak satu

kalu tak silap aku...die ni memang cun la jugak...body

pun boleh tahan gak...

pas tu bile sampai je kat umah...aku masuk la sekali

ngan die...pas tu die mintak kat aku minyak angin,aku

tanye die balik nak buat ape?...pastu die kate la nak urut

kepala aku...pas tu aku kasi la kat die minyak angin...

pas tu die suruh aku baring kat sofa...aku pun ikut je la..

pas tu die tolong aku urut kan kepala aku...mula nyer aku

tak fikir ape²...pas tu cam na tah aku rase seronok plak..

dengan tak sengaja aku nyer adik pun bangun secara tiba²..

aku pun mula rase stim...cikgu su masih tak perasan...

pas tu tangan aku merayap ke paha cikgu su...tapi cikgu su

tak menolak...pas tu aku cuba memberanikan diri untuk

meletak aku nyer tangan kat pantat cikgu su,tapi die

menolak tangan ku...pas tu aku cube lagi...aku bngun dan

aku cium mulut cikgu su,tapi die cube menolak , aku terus

mencium nya...tapi entah macam mana, aku dapat rasekan yg

cikgu su mula memberi kerjasama pada ku...die mula memasuk

kan lidah nyer kedalam mulut ku...aku dapat rasekan

kenikmatan yg die rasei oleh cikgu su...tangan aku yg tadi

nya memeluk erat dituduh nya kini mula merayap ke tetek nya

yg pejal...aku ramas sepuas² nya...cikgu su menjerit

keenakkan...

"emmm.....uhmmmm....."

aku pun mula membuka baju cikgu su perlahan²...aku terus

membuka bra nya...tiba² aku melihat dua biji yg tergantung

indah di tubuh cikgu...serta palitan puting yg kemerahan

itu...aku mula menjilat² puting nya...aku ramas² teteknya..

cikgu su tiba² bersuara...

"man...sedap nyer man....lagi...man...ah...."

aku pun pun membuka kain cikgu su serta seluar dlm nya...

wah!!!aku lihat pantat cikgu su yg indah seta jejalur bulu²

yg nipis...aku pun tak tunggu lama...terus aku jilat...

lurah yg menjadi idaman ku sejak dulu...cikgu su merenget

Previous Page of 2Next Page

Comments & Reviews (2)

Login or Facebook Sign in with Twitter


library_icon_grey.png Add share_icon_grey.png Share

Who's Reading

Recommended